Târgu Mureș, Aleea Scăricica 1
(0725)-510-511
Despre activitatea echipei Petry Bistro, în contextul situației actuale – Interviu cu proprietarele restaurantului

În perioada pe care o traversăm, când sunt mii de întrebări și incertitudini și când task-urile trebuie luate pe rând și pe câte o zi, este foarte greu să faci planuri de viitor pentru o afacere locală. Am stat de vorbă cu Wisky-Petry Ágnes și Varga-Pál-Petri Júlia , proprietarele restaurantului Petry Bistro Grill&Wine , care ne-au vorbit despre dificultățile pe care le întâmpină în situația actuală, despre cum s-au adaptat noilor condiții și despre planuri de viitor în viața restaurantului.

1. Cum s-a schimbat viața de zi cu zi a echipei Petry Bistro în ultimele săptămâni?

Viața de zi cu zi a echipei și restaurantului Petry Bistro s-a schimbat în totalitate în ultimele săptămâni deoarece, în conformitate cu legea, temporar am fost nevoiți să închidem restaurantul în fața oaspeților. Pentru a lucra cât mai eficient posibil, personalul din bucătărie a fost redus, iar colegii noștri ospătari ne asistă în prezent la livrarea la domiciliu. Am redus programul restaurantului, care funcționează în prezent între orele 11:00 și 20:30. Încercăm din greu să ne adaptăm schimbărilor și să fim cât mai bine pregătiți în fața evoluției situației. – Wisky-Petry Ágnes

2. Cum ați reușit să vă adaptați situațiilor curente? Ce măsuri ați luat?

Faptul că am început livrarea la domiciliu cu scurt timp înaintea apariția decretului oficial al guvernului despre închiderea restaurantelor a fost o decizie foarte bună. Încercăm să pregătim preparatele în așa fel încât să fie proaspete și să reziste pe timpul livrării. În conformitate cu reglementările oficiale, dezinfectăm restaurantul nostru de mai multe ori pe zi, pentru păstrarea sănătății angajaților noștri. – Varga-Pál-Petri Júlia

3. Cum au reacționat oamenii la schimbările impuse de restaurant? Care este feedbackul primit?

Oamenii au reacționat diferit la schimbările pe care le-am implementat la Petry Bistro. Unii și-au arătat aprecierea față de noua posibilitate a livrării la domiciliu, pe când alții s-au opus acestei decizii. Pe măsură ce ne străduim să ținem pasul cu schimbările, ne gândim atât la reducerea prețurilor cât și la schimbarea modului în care diverse tipuri de mâncare sunt combinate, pentru a răspunde așteptărilor oaspeților.

Oaspeții noștri fideli profită în mod constant de posibilitatea livrării la domiciliu, fapt care ne bucură enorm de mult. Un oaspete, de exemplu, și-a comandat steak-ul preferat cât să îi fie de ajuns timp de o săptămână, iar acest lucru este un feedback pozitiv care ne îndeamnă să mergem mai departe și să ne continuăm munca și activitatea restaurantului Petry Bistro. – Wisky-Petry Ágnes

4. Deși mulți și-au oprit activitatea temporar, la Petry Bistro se lucrează în continuare. Aveți timp și să lucrați la planurile pentru viitor?

Da, avem de gând să facem câteva schimbări în meniul nostru și dorim să concepem și un fel de Meniul zilei pentru cei care încă lucrează sau se duc la serviciu și în aceste vremuri. Deși avem angajați care momentan îndeplinesc alte funcții decât sarcinile lor inițiale, dorim să-i păstrăm pe toți la Petry Bistro și lucrăm din greu pentru a-i menține pe posturile pe care au fost angajați.

Avem de gând să introducem în meniul nostru și niște semipreparate sous vide, pe care clienții le pot pregăti în câteva minute în cuptorul lor de acasă. Planificăm un nou meniu de sezon primăvară-vară pentru redeschidere, la care lucrăm și în acest moment. Încercăm să ne limităm planurile la viitorul apropiat și să îndeplinim cerințele de zi cu zi cât mai eficient posibil în aceste vremuri incerte. – Varga-Pál-Petri Júlia

5. Ce calități credeți că ar trebui să aibă un lider în această perioadă cu multe incertitudini? Cum vă încurajați echipa, angajații?

În orice caz, credem că este foarte important să rămânem pozitivi cu privire la această situație și la dificultățile care ne sunt impuse. Trebuie să zâmbești în fiecare zi și să pui un zâmbet pe fața colegilor tăi cât de des posibil. Încercăm să privim partea pozitivă a circumstanțelor create. Cu siguranță este foarte benefic faptul că lumea a încetinit puțin și atât angajații cât și noi avem mai mult timp la dispoziție pe care îl putem petrece cu familia. Deși există neplăceri, o atitudine pozitivă ajută pe toată lumea, astfel depășim dificultățile și încercăm să transmitem cât de mult posibil acest lucru angajaților noștri. – Wisky-Petry Ágnes